image

עו”ד מאיה רוטנברג

עו”ד ומגשרת מאיה רוטנברג, מנהלת משרד עורכי דין גירושין רוטנברג בתל אביב, משרד מוביל בתחום דיני המשפחה בעל וותק של מעל 20 שנה. המשרד מתמחה במגוון תחומים משפטיים, תחום התמחותו המרכזי של המשרד הוא דיני משפחה, גירושין וירושה על ענפיו הרבים.

פעם ראשונה שצריך עורך דין? עצות חשובות בתהליך החיפוש

כאשר מתעורר הצורך בעורך דין, זה יכול להיות מאתגר לדעת איך ואיפה להתחיל לחפש. עניינים משפטיים יכולים להיות מסובכים, אבל מציאת ייצוג לא צריכה להיות בעיה אם מחפשים נכון . כצוות מוביל של עורכי דין, יש לנו חמש הצעות למי שמחפש לשכור עורך דין בפעם הראשונה:

המלצה ממשפחה וחברים.

האסטרטגיה הראשונה למציאת עורך דין היא להשתמש בקשרים החברתיים שלך. שאל חברים, בני משפחה ועמיתים להמלצות טובות. תהיה ברור במה שאתה צריך. מחפשים עורך דין לטווח ארוך שיוכל לסייע לכם בהווה ובעתיד, או שמדובר בהעסקה חד פעמית? אם זה הראשון, תרצה לדעת כמה זמן הקשר שלך מכיר אותם ואת מגוון הנושאים שבהם עורך הדין סייע.

חשוב מכך, תרצה לציין איזה סוג של עורך דין אתה צריך. מחפשים עזרה בעסקת מקרקעין? אם כן, עורך דין הגירה שדודך מכיר כנראה לא יעזור הרבה. הגנה פלילית, קניין רוחני, מס וליטיגציה הם כולם דוגמאות לקטגוריות משפטיות שבהן עליך להשתמש כדי לצמצם את החיפוש שלך.

בקשו המלצות מעורכי דין.

הקהילה המשפטית יכולה להיות די מבודדת, ועורכי דין משתתפים לעתים קרובות באירועים יחד, נפגשים בבית המשפט ויש להם רשת של עמיתים לבית ספר למשפטים איתם הם מתחברים. בשל כך, יכול להיות מועיל לבקש המלצות מעו"ד מהימן כאשר מחפשים ייצוג מחוץ לתחום עיסוקו.

אם אין לך עורך דין בחיוג מהיר, תוכל להיעזר בהמלצה של בן משפחה או חבר כדי להרחיב את החיפוש שלך. גם אם עורך הדין שלהם אינו עוסק בסוג המשפט שאתה דורש, עדיין תוכל לפנות אליהם להכוונה. הצג את עצמך, הסביר כיצד מצאת אותם ומי הפנה אותך, ושאל אם הם יכולים לעיין בתיק שלך או להמליץ ​​על עורך דין שיכול.

השתמש בתכונות החיפוש של LinkedIn.

לינקדאין היא מקום מצוין לחפש עורך דין. אתה יכול להשתמש במילות מפתח (למשל "הגנה פלילית") כדי לסנן את התוצאות. הקפד לציין גם את מיקומך: לכל הפחות, עורך הדין חייב לעבור את בחינת עורכי הדין של המדינה שלך. עם זאת, מבחינה לוגיסטית, סביר להניח שתרצה מישהו שעובד בעיר שלך או קרוב אליה.

לאחר שמצאת מועמד, בדוק אם יש המלצות של לקוחות ועמיתים בעבר, עיין בהיסטוריה של עבודתם וההשכלה שלהם, וראה איזה ניסיון רלוונטי אחר עשוי להיות להם. רוב הפרופילים בלינקדאין יכללו כתובת אתר לאתר המשרד שלהם. משם תמצא הנחיות כיצד ליצור איתם קשר.

עיין במאגרי מידע של עורכי דין

מאגרי מידע מקוונים של עורכי דין יכולים לעזור לך להתחיל בחיפוש שלך. המדריך של Better Law , למשל, מציע כלי נוח המסנן תוצאות לפי אזור עיסוק, מדינה ועיר. פרופילי עורכי הדין שלהם מספקים פרטים על היסטוריית השכלה וניסיון קודם בעבודה. חלקם כוללים גם ביקורות והמלצות של לקוחות. אלו הם משאבים מצוינים למחקר, השוואה ויצירת קשר עם עורכי דין שעשויים להתאים לך.

למי שזקוק לסיוע משפטי בעלות נמוכה או בחינם, תאגיד השירותים המשפטיים יכול להפנות אותך לאחד מארגוני הסיוע המשפטי הרבים שהם מממנים. ישנם עורכי דין רבים להוטים לעזור לאלו המתמודדים עם קשיים כלכליים; המשאב הזה, וכאלה שדומה לו, מפשטים את החיפוש אחר עורכי הדין האלה ויכולים לעזור לך למצוא את הייצוג האיכותי שמגיע לך.

עבור רוב האנשים, שילוב של אסטרטגיות אלו יניב את התוצאות הטובות ביותר. זכרו שאמנם מציאת עורך דין יכולה להיות מלחיצה וגוזלת זמן, אבל זה לא חייב להיות. על ידי מינוף יעיל של המשאבים שלך; ייצוג איכותי ניתן למצוא במהירות וללא כאבים.

לכתבות נוספות

באילו מקרים מטפל עורך דין ירושה?

מוות במשפחה הוא תמיד, או לפחות כמעט תמיד, אירוע מטלטל. בלא מעט מקרים מתווסף לקושי להתמודד עם האובדן קושי נוסף - חילוקי דעות סביב הירושה. חשוב לזכור שלבני משפחה שונים אינטרסים שונים, וכשישנו חשש או חשד שהצוואה לא משקפת באמת את רצונו של הנפטר, מומלץ לפנות באופן מידי אל עורך...

המשך קריאה
עורך דין ידועים בציבור עלולים לשלם מחיר יקר?

במציאות שבה יותר ויותר זוגות מוותרים על שירותי הרבנות ומחליטים פשוט לחיות יחד, בלי חתונה פורמלית, הולך ומתחזק המעמד של 'ידועים בציבור'. מעמד זה מקנה הן זכויות והן חובות, וכדי לא לשלם מחיר יקר עקב חוסר ידיעה, כדאי תמיד להתייעץ עם עורך דין מנוסה לפני כל צעד חשוב. עוד המלצה...

המשך קריאה