עורך דין מעצר

מצאתם את עצמכם בחקירה משטרתית? הגעתם למעצר? במצב זה, החשיבות של היוועצות בעורך דין מעצר היא קריטית. למעצר משטרתי עשויות להיות השלכות רחבות במיוחד, עד לכדי היותו שלב אחד בדרך למאסר. על כן, חשוב שתסתייעו בעורך דין, שידע לעמוד על זכויותיכם. אנו במשרד עורכי דין בטש רוטנברג מציעים שילוב בין התמחות רב תחומית, יחס אישי ומכיל בסיטואציה הלא פשוטה של מעצר, וליווי בכל שלבי ההליך.

הליך החקירה והמעצר והיתרונות של עורך דין מעצר

בזמן מעצר פלילי, ישנן השלכות רחבות היקף לגרסה שמוסר החשוד בפני השוטרים. המידע שמספר החשוד הוא קריטי, וילווה אותו לאורך כל ההליך המשפטי. כמו כן, למשטרה יש סמכויות רחבות, והשוטרים ינסו להפעיל עליכם לחץ כדי לגרום לכם להודות בכל דבר. במצב זה, חשוב לזכור מספר דברים:

  1. תפקידו של עורך הדין הפלילי הוא לתת לחשוד ייעוץ משפטי, טרם הוא נותן תשובותיו לשאלות שהשוטרים מפנים אליו. לעומת זאת, ככל שיינתן לחשוד ייעוץ פלילי שגוי, הוא עשוי להסתבך, ועלול להיגרם לו נזק בלתי הפיך.
  2. רבים לא יודעים שבמהלך המעצר ישנה חשיבות למידת המסוכנות של החשוד וליכולתו לשבש חקירה. כך, היעדר עבר פלילי ייזקף כנראה לזכותו של החשוד, אך לא בכל מקרה יאפשר שחרור שלו.
  3. חשוב לזכור, שבשלב החקירה והמעצר האדם עדיין נהנה מחזקת החפות. על כן, שלילת החירות בדמות המעצר מהווה פגיעה משמעותית בהתחשב בכך שהוא עדיין נחשב זכאי.

במצב קשה זה, עורך דין פלילי בעל מומחיות בתחום המעצרים יכול לעזור לך במגוון דרכים ולפעול במגוון אפיקים. אל מול החקירה הצולבת של נציג המשטרה, שמנסה לגרום לך להודות באישומים או בחשדות נגדך, עורך הדין יכול לזהות כשלים בתהליך החקירה כמו גם מידע שעשוי לסייע לחשוד או לנאשם שכלל לא נבחן.

בנוסף, עורך הדין יכול לסייע לך במציאת חלופות למעצר שיאפשרו את שחרורך. ככלל, למשטרה עומדת האפשרות לבקש מבית המשפט להאריך את ימי המעצר לצורך חקירה.

באופן עקרוני תוך פרק זמן קצר על המשטרה להביא את החשוד לבית המשפט. עם זאת עומדת לה האופציה לשכנע את השופט שלא ניתן לשחרר את החשוד מבלי שזה יפגע בחקירה ויסכן את הציבור, ולהביא למעצר של עד 30 יום ללא כתב אישום, ובמקרים חריגים עד ל75 יום.

במקרה כזה, עורך הדין הפלילי יכול לחקור את נציג המשטרה ולהראות שכן ישנה אופציה לשחרר את החשוד, למשל ככל שאין חשד מספיק להמשך המעצר. כמו כן הוא יכול להציע חלופות למעצר – כגון מעצר בית, הפקדת ערבות, וכדומה.

סיכומו של דבר – חשיבותו של ייצוג על ידי עורך דין במעצר

כפי שקל לזהות, בעת המעצר החשיבות של היוועצות וייצוג על ידי עורך דין ראשונה במעלה. עורך הדין יכול לשמור על הזכויות שלכם, ולמנוע השלכות קשות בהמשך. הצוות המקצועי של משרד עורכי דין בטש רוטנברג, הניסיון בתחום, היחס האישי והמכיל, מובילים לכך שאנחנו האופציה הטובה ביותר עבורכם בסיטואציה לא פשוטה זו. צרו עימנו קשר, ועורכי הדין שלנו יחזרו אליכם בכדי לבנות יחד אסטרטגיה משפטית מנצחת.

 

עורך דין מעצר שדואג לזכויות שלכם

 

עורך דין שחרור ממעצר

לפעמים גם אנשים מן השורה מוצאים את עצמם נעזרים בשירותי עורך דין מעצר. לא פעם קורה שאנשים רגילים למדי נקלעים למציאות לא פשוטה, המערבת את המשטרה בעניינים שונים וסבוכים שעלולים עוד יותר לסבך אתכם. מעצר פלילי הוא לא עניין פשוט בכלל, זה לא דבר שאפשר ללכת אליו ללא הכנה לפני ולהתעמק בעניינים המשפטיים הכרוכים בהשלכות של זה. על כף המאזניים מונחים החופש והחירות של האדם במהלך התהליכים הפליליים כנגדו. מעוניינים לקבל שירות מקצועי, אמין וחד של עורכי דין מנוסים בדיני מעצרים? היכנסו אל אתר Better Law ותקבלו שירות מעולה ואיכותי מהמעלה הראשונה.

עורך דין מעצר – מה הן הנסיבות בגינן אדם צריך להסתייע בו

  • סיטואציה בה אדם נעצר ונחקר, זו לא מציאות פשוטה כלל וכלל. החוק לענייני דין פלילי ומתוקף הכללים בנוגע למעצרים ישנן 3 נסיבות שבגינן ניתן לעצור אדם:
  • במקרים של מעצר ימים יש היגיון בכך שיש רצון להשלים את החקירה של העצור, למנוע שיבוש הליכי חקירה ועדות וכן זה מאפשר גם לחוקרים ולצוות המשטרתי לגבש עמדה מקצועית בנוגע לאדם נגדו הוגשה בקשת המעצר. מעצר זה גם מונע מהחשוד להימלט מבלי לעמוד לדין במקרה והוא יישפט.
  • במקרים בהם קיים יסוד סביר למדי לסכנה או חשד שהאדם הנעצר עלול להוות סכנה לציבור או לאדם אחר, ננקטים צעדים אלו של מעצר למספר ימים.
  • במקרים של מעצר עד להחלטה אחרת, האדם נתון במעצר עד שמתקבלת ההחלטה לשחרורו מטעם רשויות המשפט.
  • במקרה של מעצר עד תום ההליכים, צעדים אלו ננקטים אם יש יסוד מסוים של חשד כי האדם העצור עלול להימלט ולא לעמוד לדין, או שמא ינסה לשבש את הליכי המשפט כנגדו. גם במקרים בהם הוא מהווה סכנה לאדם אחר או לציבור והוא נאשם בעבירה המיוחסת לו, הוא נשאר במעצר עד הכרעת גזר הדין.

עו"ד מעצרים – למצות את הזכויות המגיעות לכם

שלילת חירותו של אדם, כל אדם, יכולה להשפיע לרעה על בריאות נפשו ומצב משפחתו. עורך דין מעצר יכול לסייע לכם להקריא את כל הזכויות שלכם וכל הצעדים שאתם יכולים לנקוט במסגרת החוק והמשפט על מנת לזכות למשפט הוגן. רוצים לשמוע עוד? היכנסו לאתר Better Law ותקבלו את כל המידע המשפטי החיוני בנושא מעצרים וחקירות בתחום הפלילי.