עורך דין ירושה מומלץ

סכסוכים סביב ירושה הם מצבים מורכבים במיוחד. בהתאם הטיפול בהם מחייב קודם כל בקיאות משפטית מעמיקה, ולא פחות חשוב, תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, נחישות וגם רגישות. בחלק לא מבוטל מהמקרים יש גבול דק בין פעולה חוקית שמובילה לצוואה מסוימת לבין פעולה לא חוקית, ולכן למיומנות של עורך הדין וליכולת שלו לשכנע את בית המשפט יש משקל נכבד.

סכסוך בין בני המשפחה למטפל או מטפלת

במאה ה-21 רובנו מעדיפים להפקיד את מלאכת הטיפול בהורה מבוגר / סבא / סבתא בידי מטפלים מוסמכים. למרבה הצער יש מצבים שבהם האדם שמטפל בקשיש מנצל לרעה את המצב ואת התלות שנוצרה כדי לקבל מתנות יקרות ערך ואפילו להטות את הצוואה לטובתו. גם אם המעשה מתגלה לאחר המוות, עדיין יש דרך לתקן את העיוות (אם אכן ישנו עיוות, ואם הצוואה לא באמת משקפת את רצונו של הנפטר). בעזרת עורך דין מיומן ניתן להגיש התנגדות לצו קיום הצוואה, ואם כבר ניתן צו כזה, בקשה לביטול הצוואה. אמנם מדובר באתגר משפטי לא פשוט, אבל ישנם תקדימים המוכיחים כי המאמץ כדאי.

סכסוך בתוך המשפחה

במקרים אחרים הסכסוך סביב הירושה הוא בין בני המשפחה עצמם. במקרה כזה עו"ד משפחה – כלומר עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא דיני משפחה, ומעבר לבקיאות המשפטית הוא גם צבר ניסיון יקר ערך בהתנהלות מול בני משפחה במצב משבר – עשוי גם כן לפעול בכל הדרכים שמקנה החוק לאי מימוש הצוואה.

אופציה אפשרית נוספת היא הובלה להסכמות בין היורשים. הכלי שמקנה החוק במקרים אלה הוא הסכם חלוקת עיזבון: בהתאם לסעיף 111 (ג) בחוק הירושה, יורשים רשאים לשנות את אופן חלוקת העיזבון, ואף לעשות זאת בלי לקבל אישור מבית המשפט (בתנאי שכל היורשים מסכימים על אופן החלוקה החדש). בדרך זו ניתן להימנע מסכסוך ממושך ויקר, ולהביא לידי ביטוי את האינטרסים האמיתיים של כל בני המשפחה.

משרד עוה"ד בטש רוטנברג הוא הכתובת הנכונה לכל מי שמחפש או מחפשת עורך דין ירושה מומלץ. הניסיון הרב שהצטבר במשרד, ובפרט אצל שני מייסדיו, עוה"ד מאיה רוטנברג ועוה"ד בן בטש, מתורגם לשירות מקצועי ומועיל להפליא, ועוד איכות בולטת היא הזמינות הגבוהה.