תביעת רשלנות רפואית

תביעה על רשלנות רפואית

כאשר לאדם נגרם נזק פיזי או נפשי כתוצאה מטיפול רפואי רשלני, הוא זכאי להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד אותו גוף שגרם לו לאותו הנזק. כמובן שיהיה עליו להוכיח שהפגיעה והנזק שנגרמו לו הם כתוצאה מאותו שירות רפואי לקוי שקיבל ואף להציג חוות דעת מומחה של רופא אחר שיחזק את טענותיו. חשוב לפנות לעורך דין מנוסה ומקצועי, המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית וידע לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. את עורך הדין הזה ואחרים נוספים, תוכלו למצוא באתר betterlaw עורכי דין בטש רוטנברג ושות’ המהווה מאגר מידע משפטי נרחב ואיכותי וכן רשימה של עורכי דין מובילים בכל רחבי הארץ ובתחומים שונים. חלקם כאמור מתמחים בתחום הרשלנות הרפואית ובהם תוכלו להיעזר לטובת התביעה שלכם.

מה עושים במידה ורוצים לתבוע על רשלנות רפואית?

  • מצאו רופא אחר – במידה ותרצו להגיש תביעת רשלנות רפואית, תצטרכו לפנות אל רופא אחר המתמחה בתחום המדובר, להיבדק אצלו ולקחת ממנו חוות דעת רפואית מקצועית שתחזק את העמדה שלכם, שהנזק שלכם נגרם כתוצאה משירות רפואי לקוי.
  • בקשו את התיקים הרפואיים שלכם – תצטרכו להראות לעורך הדין שלכם את המידע הזה. בתיקים וברשומות שלכם יש תיעוד של כל ההליכים אותם עברתם, העשויים להצביע על כך שהשירות הרפואי שקיבלתם היה לקוי.
  • ניהול יומן – רשמו הערות, תובנות וכל דבר הקשור לבריאותכם, לפי ימים ותאריכים, כולל בדיקות רפואיות, כיצד הרגשתם, תרופות שקיבלתם ועוד.
  • התקשרו עם עורך דין בתחום – גם על מנת להגיש את התביעה וגם כדי לקבל הדרכה מה צריך לעשות כעת, עם מי לדבר, לאילו דברים צריך לדאוג ועוד. חשוב לא להסתיר שום מידע מעורך הדין שלכם, שכן הוא זה שאמור לייצג את הצד שלכם ולחתור לכך שתנצחו במשפט ותוכיחו את טענותיכם.
  • לא לדבר עם גורמים אחרים – גם עורך הדין שלכם ייעץ לכם בנושא זה. מלבד עורך הדין עצמו אין לשוחח בעצמכם עם אף גורם שעשוי להיות קשור או מעורב בנושא. לא לדבר עם הצד הנתבע, לא עם קופת החולים, לא עם אנשים שקשורים לזה ואפילו לא לדבר על זה ברשתות החברתיות.

תביעת רשלנות רפואית – הייעוץ המקיף בתחום

לסיכום, הגשת תביעת רשלנות רפואית, דורשת מכם ליצור קשר עם עורך דין מקצועי ומוסמך בתחום. לצערנו הרב מקרי מוות רבים נוצרים כתוצאה מרשלנות רפואית ומקרים רבים אחרים שאינם מסתיימים במוות אבל בבעיות רפואיות אחרות עשויות גם כן להיגרם כתוצאה מרשלנות רפואית. באתר betterlaw עורכי דין בטש רוטנברג ושות’ ממתינה לכם רשימה ארוכה של מיטב עורכי הדין הטובים בישראל בתחום זה ובתחומים נוספים.

 

למאמרים נוספים באותו תחום

פס"ד בתביעה בעילת רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי שלאחריו חייב את התובעת לעבור ניתוח חירום לאיתור הדימום ועצירתו (ת"א 22589-02-18)

תביעה בעילת רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי שלאחריו התגלה דימום מאסיבי אצל התובעת שחייב אותה לעבור ניתוח חירום לצורך איתור הדימום ועצירתו. העובדות התובעת, ילידת 1963, הופנתה למרכז הרפואי מעייני הישועה (להלן: הנתבעת) לצורך עריכת ניתוח נרתיקי אלקטיבי לכריתת רחם, כריתת טפולה, תיקון צניחת דפנות הנרתיק וטיפול TVT למניעת דליפת שתן. ביום 14.4.16...

המשך קריאה
רשלנות רפואית בלידה: החלטה בבקשה לפסילת חוות דעתו של מומחה בית המשפט על רקע קשריו עם מומחה הנתבעים (ת"א 32929-09-17)

לפניי בקשת התובעים לפסול את חוות הדעת של פרופ' שיינר במסגרת תביעת רשלנות רפואית במהלך היריון תאומים, שמונה כמומחה בית המשפט בתחום המיילדות והגינקולוגיה, ולמנות מומחה אחר תחתיו. לטענת התובעים, סמוך לפני הגשת הבקשה נודע להם כי בין מומחה בית המשפט לבין מומחה הנתבעים, פרופ' יריב יוגב, מתקיים שיתוף...

המשך קריאה