רשלנות רפואית בלידה

עורך דין רשלנות רפואית בלידה

להביא ילד חדש לעולם ולהעניק לו חיים, זו אולי המתנה הגדולה ביותר שאנו כבני אדם יכולים להעניק למישהו אחר בעולם הזה. כאמור נושא הלידה הוא נושא רגיש מאוד והליך הלידה הוא גם ככה דבר שאינו נעים לכל הצדדים. לכל הפחות כאשר הכול מתבצע כראוי, יש פרס מדהים שהעולם ובמיוחד אותם הורים זוכים לו בדמות, ילד/ה קטנים ומתוקים. לצערנו הרב גם בתחום זה כמו בתחומים רבים אחרים, יכולים להיות מקרים של רשלנות רפואית בלידה. רשלנות שכזו יכולה לנבוע מעייפות או זלזול של הרופא, חוסר מקצועיות או מכל סיבה אחרת שבגינה הוא או אנשי הצוות במקום, אינם מעניקים את הטיפול הראוי. אותו טיפול עשוי לפגוע באם היולדת או בתינוק ולגרום לנזק בלתי הפיך. במקרים כאלה ואחרים ניתן יהיה לתבוע את בית החולים על רשלנות רפואית. לצורך כך תוכלו לפנות לאחד מעורכי הדין המנוסים ומקצועיים באתר betterlaw עורכי דין בטש רוטנברג ושות’ שישמחו לסייע לכם בנושא.

עורך דין רשלנות רפואית בלידה שמדריך אותך כיצד לפעול

כיצד נקבעת רשלנות רפואית בלידה?

רשלנות רפואית בתחום הרפואה בכלל והלידה בפרט, נגרמת כתוצאה מקבלת שירות רפואי שלא תואם את הסטנדרטים הנדרשים באותו תחום רפואי. בכל תחום שכזה יש פרוטוקול עבודה ושירות סטנדרטים, שירות מסוים שצריך להינתן בגבול ההיגיון והמקצועיות, שכן אלה בתחום האחראיות של הצוות הרפואי במקום. בהיעדר עמידה בסטנדרטים ובהנחה שהצד התובע אכן נפגע או מי מטעמו נפגע, ניתן יהיה לתבוע על רשלנות רפואית בנסיבות של תינוק שנולד מנכות, פגיעה פיזית באם היולדת או כל דבר אחר בגינו היתה פגיעה.

החשיבות של עורך דין רשלנות רפואית בלידה בהליך:

כאשר תגישו תביעה על רשלנות רפואית, תצטרכו להוכיח שהנזק שנגרם הוא כתוצאה מאותו שירות לקוי ולא כתוצאה ממשהו אחר שאינו קשור לשירות שקיבלתם. כמו כן, הצד הנתבע יגיש את העמדה שלו שתנסה לשלול את האפשרות לכך שהנזק נגרם כתוצאה מרשלנות רפואית ולכן החשיבות הגבוהה של עורך דין מנוסה ומקצועי בצד שלכם. עו"ד זה יסייע וילווה אתכם לאורך המשפט, ייעץ לכם כיצד להתנהל ומה לומר, כיצד להוכיח את טענותיכם וכמובן ייצג אתכם מול השופט והצד הנתבע. באתר betterlaw עורכי דין בטש רוטנברג ושות’ תמצאו מגוון רחב של עורכי דין מנוסים בתחומים שונים ובן בתחום הרשלנות הרפואית.

למאמרים נוספים באותו תחום

פס"ד בתביעה בעילת רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי שלאחריו חייב את התובעת לעבור ניתוח חירום לאיתור הדימום ועצירתו (ת"א 22589-02-18)

תביעה בעילת רשלנות רפואית בגין הליך כירורגי שלאחריו התגלה דימום מאסיבי אצל התובעת שחייב אותה לעבור ניתוח חירום לצורך איתור הדימום ועצירתו. העובדות התובעת, ילידת 1963, הופנתה למרכז הרפואי מעייני הישועה (להלן: הנתבעת) לצורך עריכת ניתוח נרתיקי אלקטיבי לכריתת רחם, כריתת טפולה, תיקון צניחת דפנות הנרתיק וטיפול TVT למניעת דליפת שתן. ביום 14.4.16...

המשך קריאה
רשלנות רפואית בלידה: החלטה בבקשה לפסילת חוות דעתו של מומחה בית המשפט על רקע קשריו עם מומחה הנתבעים (ת"א 32929-09-17)

לפניי בקשת התובעים לפסול את חוות הדעת של פרופ' שיינר במסגרת תביעת רשלנות רפואית במהלך היריון תאומים, שמונה כמומחה בית המשפט בתחום המיילדות והגינקולוגיה, ולמנות מומחה אחר תחתיו. לטענת התובעים, סמוך לפני הגשת הבקשה נודע להם כי בין מומחה בית המשפט לבין מומחה הנתבעים, פרופ' יריב יוגב, מתקיים שיתוף...

המשך קריאה